Pui cu ciuperci şi măsline





By http://retetegg.blogspot.com/

Puiul cu ciuperci si masline e foarte usor de pregatit si e plin de arome. Merita sa-l testati, n-are cum sa nu va placa:)

Am folosit:
  • 1 piept de pui, 8-9 ciuperci, 200 gr masline rosii, 1 lingura porumb dulce, 1 morcov, 2 cepe, 2 gogosari mici si o jumatate de ardei gras, 1 lamaie, 1/2 portocala, patrunjel, nucsoara, ghimbir, busuioc, sare, 1 lingura sos soia.

Ceapa tocata marunt, morcovul dat pe razatoare si pieptul taiat bucati mici le-am pus la calit in 2 linguri de ulei.

Apoi am pus si ardeiul tocat marunt si porumbul.

Am lasat 6-7 minute pe foc potrivit, apoi am adaugat sosul soia, sucul de la portocala, condimentele si ciupercile tocate.

Am adaugat si 1/2 pahar de apa. Cand a scazut lichidul am adaugat maslinele, feliile de lamaie si la final verdeata tocata marunt.

Pofta buna!



8 Response to "Pui cu ciuperci şi măsline"

  1. Imi place tot ce ai pus in aceasta papica.Pupiciei!

    Danutza says:

    Draga mea, am pus exact ce ne place noua mai mult in mancare:) De obicei cand nu am o reteta fixa in minte, pun ce am in frigider si-mi place. Pupici!

    Si eu fac puiutul cu masline, pun si rosii si ceapa, dar ciupercute nu pot, ca nu maninca odrasla cea mica... eu sint innebunita dupa o mincarica cum este asta... Pupici !!!

    Danutza says:

    Cand eram mica nici eu nu mancam ciuperci. Am avut o perioada cand nu mancam nici rosii. Am fost cam mofturoasa...dar acum m-am dat pe brazda si pap de toate:))
    Pupici!

    Anonim says:

    combinatia pui-ciuperci e preferata mea ;)... BARVOOO!!!

    Danutza says:

    Si a noastra:) Dar si maslinele se incadreaza bine...eu pana acum incercasem doar combinatii de cate 2 ingrediente...dar toate 3 sunt super:) Pup!

    Cristina says:

    Super ingrediente ai ales in mancarica ta!

    Danutza says:

    Cristina, ma bucur ca-ti place si tie! Pup!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.