Tocăniţă de găină cu dovlecei







By http://retetegg.blogspot.com/

Pentru ca am pastrat pulpitele gainii de la tara din care am facut si ciorbita, zilele trecute am facut si-o tocanita, cu gust adevarat de gaina. O bunatate!

Am folosit:
  • 2 pulpe de gaina (sau mai multe daca avem), 3 aripi de pui, 3 dovlecei, 1 ceapa, 3-4 rosii, 1 ardei, sare, piper, boia (iute sau dulce), 2 linguri de ulei, patrunjel.

Pulpele de gaina le-am spalat si le-am fiert aproximativ 1 ora. Le-am scos pe o farfurie, dar am pastrat in oala si apa in care au fiert.

Intr-un vas am pus 2 linguri de ulei in care am calit ceapa tocata. Am adaugat putina boia, apoi am pus pulpele de gaina si aripile de pui.

Am adaugat si cateva linguri din apa in care a fiert gaina si am pus un capac deasupra vasului.

Am lasat la foc mic, amestecand din cand in cand.

Peste aproximativ 20 de minute am adaugat si ardeiul taiat marunt, apoi dovleceii si restul de supa de gaina.

Am fiert din nou cu capac la foc mic pana cand legumele si carnea au fost aproape gata.

Am adaugat rosiile decojite si tocate marunt, sare si piper.

La final am pus patrunjelul tocat.

Pofta buna!



8 Response to "Tocăniţă de găină cu dovlecei"

  1. Bunea tare si frumoasa.Eu tot dovlecei am bucatarit.Pupicei!

    Alice says:

    buna gainusa...yummyyyy

    Danutza says:

    Dia, noua ne plac tare mult dovleceii si scap usor cu ei ca merg in multe combinatii:) Pupici!

    Danutza says:

    Buna, buna Alice! Pacat ca o mancam asa de rar:)) Pup!

    Cristina says:

    O mancare buna, iar cu dovlecei este perfecta!

    Danutza says:

    Cristina, am vrut sa mai schimb clasicul cartof din tocanite. Dovlecelul parca e mai dulce si fierbe mai repede:) Pup!

    Tocanita cu dovlecel e foarte dulce si gustoasa!Si din cat vad eu ai o gaina eco:)

    Danutza says:

    Daa, eco 100% :))

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.